Se termina vacanta ;;)

   Mai este o singura zi si incepem scoala :X ... e ciudat ca spun eu asta, dar mi-e dor de scoala :X mi-e dor de viata activa.... mai ales la cat m-am "odihnit" vacanta asta :P ...
  Ma las purtata de val, las sentimentele sa ma ghideze :P ... Si cum spuneam intr-una din postarile mele, inima mea a plecat in acea calatorie, are momente cand se simte singura, dar stie sa isi ridice moralul si sa treaca peste tot, chiar si peste amintiri... :P baza vietii este "aici si acum", iar majoritatea (chiar si eu) avem tendinta de a o incurca cu trecutul si cu viitorul :P ... ehh din pacate aceasta o numesc eu REALITATE... de aceea tind sa cred ca traiesc in lumea mea :)) in lumea mea unde refuz sa primesc trecutul, iar viitorul nu are dreptul de a-si face prea multe planuri.... de ce ? Nu pentru ca as fii nebuna, ci pentru simplu fapt ca "aici si acum" este atat de imprevizibil incat viitorul ar putea sa se distruga incercand sa tina pasul cu prezentul :P ....
   Cred ca oricine are dreptul de a invata si de a crede ideea de a nu rata momentul in favoare eternitatii, pentru ca eternitatea nu ne apartine, dar acea clipa, acel moment, va asigur eu ca ne apartine in totalitate..... si are o limita, iar daca lasi sa treaca acea clipa in care puteai sa faci ceva poti sa te gandesti ca ai distrus o anumita etapa a vietii tale... lucrurile in viata unei persoane nu sunt puse la intamplare, cu orice ai intra in contact sau cu oricine este menit sau menita sa schimbe ceva in viata ta... Chiar si un caine de pe strada care iti atrage atentia are un rol important.... Toate au un curs bine stabilit, iar daca "schimbi directia" tot cursul vietii ti se poate schimba de la ceva nesemnificativ in ochii tai, ceva ce, poate, nici n-ai bagat de seama ca a trecut prin "filmul tau" ...
   Si sunt atatea piedici de nici nu va puteti imagina... incepand cu caracterul unei persoane... orice trasatura a caracterului influenteaza pasii parcursi in decursul vietii... un exemplu ar fii rusinea : din rusinea de a te apropia de cineva risti sa duci o viata gandindu-te la aceea persoana si la cum ar fii fost daca ai fi avut curajul de a-i spune ceva, curajul de a-i da de inteles ca nu a trecut neobservat/a ..... alt exemplu ar fii orgoliul, o daaaa orgoliul e cel mai aiurea la o persoana pentru ca tinde mereu sa exagereze, iar persoana care detine orgoliul va ramane eventual singur/a ..... intr-o anumita cantitate atat orgoliul cat si rusinea prind bine in viata unei persoane.... dar daca cineva ajunge la extreme ajunge sa piarda multe lucruri frumoase care se puteau petrece in viata si si ar putea lasa chiar si oameni care erau importanti pentru acea persoana, sa plece si sa inchida usa inimii fara a le mai da dreptul sa se mai intoarca....
   Invatati din greseli si nu va sfiiti sa recunoasteti atunci cand gresiti sau cand exagerezi.... un om se poate considera un fin observator si o persoana diplomata cu capul pe umeri daca e capabil sa-si vada propriile greseli si mai ales daca incearca sa-si indrepte greselile .... >:D< :* :X

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)