Inceput de saptamana :x

   Ma gandeam azi ca atunci cand eram mica imi doream sa aflu adevarul despre Mos Neculai si Mos Craciun... cine sunt de fapt si daca sunt reali... acum la aproape 18 ani imi doresc sa nu fi aflat adevarul niciodata... sa imi pun toata nadejdea in ei ca imi vor aduce tot ce nu imi ia mama sau tot ce nu reusesc sa achizitionez sau sa obtin... e urat sa sti ce primesti inainte de seara cu pricina... mi-as dori sa fiu la fel de incantata cum sunt sora si fratele meu... de aceea ii las mereu pe ei sa observe cadourile...
   Timpul nu-l pot da inapoi, dar am invatat ca daca incerc sa schimb cursul intamplarilor din viata mea devin din ce in ce mai dezamagita de realitate... de aceea merg pe ideea ca e bine sa zbori :X ... inca imi permit si m-as considera o nebuna daca nu as face ce simt si m-as lasa condusa de etica si de reguli... si asa se spune ca regulile sunt facute pentru a fi incalcate :)) ...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Sa ne amintim.. (part. 1)