Dar eu plec, tu ramai...

EA: -Am iesit cu un tip in seara asta :)
EL: -Oooo, ai fost la date?
EA: -Oarecum
EL: -Uuu... detalii? ti-a placut? de el?
EA: -Nu i rau, pare ok
EL: -cati ani are?
EA: -28
EL: -Unde l-ai cunoscut?
EA: -Poveste lunga...
EL: -Arata bine?
EA: -Relativ.
EL: -Il duce capul?
EA: -Da.
EL: -E bine atunci :) Si ti a lasat o impresie buna?
EA: -Da, dar stii tu, e prima impresie.
EL: -Dai o sansa. Esti tanara, trebuie sa cunosti si tu lume, sa experimentezi...
EA: -Stii tu.. ai impresia ca stii cam multe... nu vezi ca asta fac?
EL: -Foarte bine :)
EA: -Inceteaza sa te crezi atat de minunat.. si atat de important in viata mea ;)
EL: -Atunci de ce nu ai zis nimic cand te-am intrebat daca ma iubesti?
EA: -Pentru ca nu am chef sa raspund la intrebarea asta... mi se pare penibila...
EL: -Te ai enervat?
EA: -Nu.
EL: -Ahh, la naiba...


A doua seara :

EL: -Vii la un antrenament la darts sau te duci la intalnire? :P
EA: -Unde la antrenament?
EL: -La mine...
EA: -Nu... ies in oras.


In aceeasi seara, ceva mai tarziu :

EL: -Miss... as avea o rugaminte
EA: -Spune
EL: -Ma simt ciudat... daca vrei sa vii sa dormi cu mine...
EA: -Pff.... imi termin ceaiul si vin... ok?
EL: -Te astept... scuze ca ti am stricat seara...


Fata ajunge la EL acasa... desi suparata fiind pentru ca practic o alunga din viata lui, nu putea sa l lase singur in acea seara... chiar de era decizia ei, EL o incuraja intr un stil dubios sa si caute pe altcineva... 
Stau in bucatarie la o cafea si discuta despre faptul ca EL se simte singur... era prea tarziu momentul ales pentru a se deschide in fata ei... dar totusi facea asta, iar EA il asculta si incerca sa l ajute, macar acum, la sfarsit...

EL: -E ultima noapte in care vom dormi impreuna...
EA: -Asa i.....



Ceva mai tarziu se pun in pat... in doua ore EA trebuia sa ajunga acasa, deci nu avea nici un sens sa adoarma, oricum nu putea... o tinea in brate si de mana, iar EA isi spunea: "Ok... se pare ca se va termina povestea asta... nici nu am idee ce a fost... o nebunie, o dorinta, o fantezie... oricum nu are nici o importanta, chiar nu are, cum nu au nici lacrimile ce uda perna acum... sper doar sa nu se trezeasca si sa si dea seama..."
S a ridicat din pat, l a sarutat pe frunte si s a dus sa fumeze o tigara... ar fi vrut sa l trezeasca si sa i spuna ca ii va fi dor, voia sa l intrebe daca si lui ii va fi dor macar putin, dar nu voia ca EL sa o vada plangand... asa ca s a gandit sa i scrie... s a dus pe urma in pat, in bratele lui... 
Dupa jumatate de ora s a trezit, s a imbracat, l a sarutat usor pe frunte si pe buze si a plecat....
EA in drum spre casa: "Acesta pare a fi sfarsitul acestei povesti... o poveste ciudata, dar oarecum frumoasa in felul sau... am fost geloasa, am fost suparata, am ras, am simtit siguranta in bratele lui, dar trebuie sa plec... mai devreme sau mai tarziu trebuia... il voi ajuta oricand va avea nevoie de un sfat, de o vorba buna sau chiar de o persoana cu care sa si bea cafeaua... voi fi acolo pentru ca stiu ca trece printr o perioada aiurea... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)