Dor...

Mi e dor sa "cad" ostenita in bratele tale.. Sa mi saruti fruntea si sa mi asculti aberatiile..
Mi e dor sa intoarca toata lumea capul dupa noi cand ne jucam ca si cand am fi doar noi pe strada..
Mi e dor sa simti cand am nevoie de o imbratisare sau de o vorba buna..
Mi e dor de mine.. De ceea ce eram cand faceai parte din viata mea..
Iti mai amintesti cand le aduceai printeselor tale micul dejun la pat? Iti mai amintesti cand veneai dimineata de la munca cu dulciuri pt fetitele tale? Iti mai amintesti cat ne rasfatai? Ne faceai poze cand dormeam, ne luai cu tine oriunde..
Adorai sa ti petreci fiecare clipa alaturi de mine.. Chiar de era zi sau noapte, chiar daca erai la munca, chiar daca aveai treaba, chiar de erai obosit sau suparat.. Iar eu.. Eu adoram asta la tine..
Astazi e o zi ploioasa.. Stau in birou si ascult picaturile de ploaie cum bat in geam.. nu pot nici macar sa "rup" usa biroului de bucurie ca am terminat programul.. Pentru ca nimeni nu ma asteapta afara cu zambetul pe buze si cu sclipire n ochi.. Nici azi, nici maine, nici poimaine..
Cate suflete trebuie sa mai distrug ca sa l recapat pe al meu? In cate persoane trebuie sa te mai caut pana sa inteleg ca nu te voi gasi?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)