Happiness !!!

  Sunt momente in care nu ma mai gandesc la mine, ci doar la cei din jurul meu sau la persoanele pe care mi le doresc in jurul meu... le doresc binele si uneori chiar lupt pentru binele lor... si ma simt bine cand vad ca sfatul meu a fost de ajutor, simt ca ceea ce sunt si ceea ce am invatat chiar ajuta pe cineva... dar ajung sa ma uit in oglinda, privesc minute in sir acea persoana, straina mie, si o compatimesc pentru ca nu si gaseste locul, pentru ca nu zambeste cum stie ea mai bine, din toata inima...
  Zambeste, evident, pentru ca lupta incontinuu sa si atinga target urile, si reuseste usor, usor... e multumita de ea, dar lipseste ceva, sau, mai bine spus, cineva... si nici macar nu este o persoana anume... pur si simplu o siguranta, acea persoana de sex masculin care sa se bucure pt reusitele ei, care sa i fie alaturi cand ii este greu, sau pur si simplu sa o stranga in brate in timp ce ea adoarme...
  Nu este vital, dar totusi ar fi bine daca ar exista... si nu este neaparat ideea stupida sau obsesia unei pustoaice, e doar o necesitate... un rau necesar... 
  Prietenii si familia sunt un sprijin si ocupa un loc important, iar prezenta lor este chiar minunata...
  Dar langa o persoana de sex opus, cred ca majoritatea persoanelor se simt protejate, se simt linistite, in siguranta... e un sentiment superb ce nu se poate explica exact prin cuvinte...
  Momentan sunt fericita, in ultimul timp am reusit sa evoluez pe  unele planuri si chiar ma simt mandra de mine, dar acel gol exista... si va exista... :)
  Va las in compania melodiei care "mi a tinut de urat" cat am scris aceasta postare... sper sa va placa... Good night !!! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)