It's my life... ;)

  De ce unii oameni nu observa cand sunt mintiti? De ce cred numai ce li se spune si nu sunt atenti la ce se intampla de fapt? De ce se lasa pacaliti de aparente?
  Am fost acuzata recent de faptul ca nu sunt intelegatoare, de faptul ca sunt oarecum rautacioasa din punctul lor de vedere... imi pare rau, dar nu pot sa fiu falsa, nu pot disimula ca imi pare rau si nici nu pot spune ca "va fi bine" cand parerea mea personala este ca nu va fi bine...
  Sunt multi care au probleme acasa, in viata sociala, la scoala sau chiar in dragoste, dar unele persoane nu se plang si merg mai departe cu capul sus... si pe langa problemele pe care le au mai primesc si o replica de genul "oo, dar vai... unele persoane sunt rautacioase si nu inteleg situatia... ce le pasa lor? au tot ce vor, sunt fericiti... sa le fie rusine", iar in momentul ala te uiti la acea persoana si iti vine sa explodezi spunand tot ceea ce te apasa... dar cu ce folos? Nu are nici un sens sa te cobori la acel nivel si sa te plangi de problemele pe care le ai... si ramai cu acea eticheta pentru simplu fapt ca alte persoane nu stiu altceva decat sa se planga si sa pozeze in victime... mi se pare groaznic...
  Nu ma bucur cand o persoana pateste ceva, chiar daca nu suntem in relatii prea bune, dar asta nu inseamna ca sunt nevoita sa fac circ, sau sa plang o saptamana intreaga pt necazul altcuiva... cum am spus mai sus, oricine are probleme, iar unii chiar le rezolva singuri si trec singuri peste obstacole... 
  O persoana puternica va fi mereu criticata pentru ca va parea lipsita de griji, pentru ca nu va fi afectata de problemele celor din jur, pentru ca va parea o persoana fara suflet... dar, din punctul meu de vedere, este cea mai corecta atitudine...
  Ii compatimesc pe cei care nu inteleg aceasta atitudine pe care eu o consider cea mai "sanatoasa", dar probabil vor intelege mai devreme sau mai tarziu si poate vor invata sa treaca dincolo de ceea ce vrea o persoana sa arate... asta daca vor sa fie intr-adevar niste oameni corecti si obiectivi, mai ales in momentul in care fac anumite afirmatii, sau in momentul in care critica pe cineva...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)