UN AN !! :)

  M-am uitat acum la prima mea postare :) ... Acest blog are un an si cateva zile de cand exista :) ... 
  Imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri : vorbeam pe messenger cu o prietena si ii povesteam cum a decurs ora de dans din acea zi, iar ea m a intrebat daca poate posta pe blogul sau ce i am scris... i am spus ca da, iar dupa cateva zile m a rugat sa i mai scriu ceva pentru a posta... legat de acel sentiment dubios cand acea persoana pe care o placi extrem de mult, te atinge, chiar si din greseala :)) sau strict amical...
  Am citit ceea ce a postat, si modesta de fel :)), mi a placut destul de mult, asa ca am hotarat sa imi deschid propriul blog... nu stiam cat ma va tine aceasta "febra", nu aveam idee daca a fost doar o inspiratie trecatoare sau daca imi va face placere sa scriu mai mult de atat... 
  In fine, ideea este ca m am decis sa fac si asta, asa ca am scris prima postare, destul de scurta si de draguta, avand in vedere faptul ca inspiratia mea a fost "sezonul rece" si sarbatorile din aceasta perioada... o alta postare a fost chiar ceea ce ma rugase acea fata sa scriu, cu mici modificari... si chiar m am tinut de acest blog, sau el de mine :)) si acum, dupa un an de zile, inca scriu cu aceeasi placere si entuziasm... este  unul dintre modurile mele de a ma relaxa, ba chiar de a ma binedispune... am avut perioade scurte in care imi trecea un gand sa ma opresc din scris, aveam senzatia uneori ca nimeni nu citeste sau ca nu este atat de placut ceea ce scriu... insa am fost incurajata de diverse persoane, la care nici nu ma asteptam, sa continui cu postarile... cea mai mare surpriza a fost momentul in care doamna profesoara de Limba Engleza m a incurajat spunandu mi: "Imi place ceea ce scrii pe blog... continua"... altcineva mi a spus ca imi verifica blogul aproape zilnic pentru a vedea daca am scris ceva nou... 
  Sper sa am in continuare aceasta placere de a scrie si voi de a citi... :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)