Sa facem o schimbare.. In bine..

Din nefericire mi a fost dat sa aud in ultima perioada de niste decese din cauze absolut banale.. Am intrat pe paginile de facebook a acestor persoane si citeam ceea ce scriu prietenii lor..
Ma gandeam la faptul ca azi pot fi ok, iar maine mi se poata intampla ceva la fel de banal si sa dispar... Definitiv... Ma gandesc la toti cei care mi au gresit, la toti celor care le am gresit, la toti cei cu care nu mai vorbesc..
Poate vi se pare ca fabulez, dar puneti va putin in postura aceasta..  Mai devreme sau mai tarziu fiecare va parasi aceasta lume... Si ce lasam in urma noastra?? Nimic.. Va spun eu.. La o varsta frageda cand nu ai apucat sa ti intemeiezi o familie nu lasi nimic in urma ta.. Nu conteaza ce ai avut material pt ca ele nu vor spune nimic despre tine si nici nu si vor aminti de tine..
Am putea reflecta putin si am putea face o shimbare in vietile noastre.. Cred ca ar fi mult mai simplu daca am vorbi unii cu altii si nu unii despre altii.. Cred ca ar fi mult mai bine daca nu am complica atat de mult viata.. Ea este atat de simpla si de frumoasa, dar noi ne incapatanam sa o facem cat mai grea si mai complicata..
Cati oameni am auzit spunand : "ne iubim, dar nu suntem impreuna" .. De ce?? Avem puterea sa dam un milion de sanse pt ca, in primul rand, ne dam noua sansa de a fi fericiti.. Sau am mai auzit: "il/o plac, dar nu i zic pt ca e posibil ca el/ea sa nu simta la fel" .. Si ce?? Daca nu simte la fel, viata merge inainte.. Dar daca ti impartaseste sentimentele? Daca se dovedeste ca sentimentul e reciproc?
E important sa spunem ce gandim si ce simtim pt ca nu avem nimic de pierdut.. Si mai important este sa luptam pt ceea ce vrem.. Daca nu o facem noi, nu o va face nimeni in locul nostru.. Cum spuneam si in alte postari, oamenii vin si pleaca din vietile noastre, noi ne suportam mereu cu bune si cu rele.. Si de ce sa fim tristi cand putem fi fericiti? De ce sa nu luptam pt ceea ce vrem daca avem cum? Atata timp cat traim putem face multe.. Extrem de multe.. Si ar fi frumos sa incetam sa criticam dupa aparente, ar fi frumos sa lasam orgoliul si mandria la o parte si sa facem ce ne place fara sa ne gandim prea mult..
De ce sa preferam barfa si intriga cand putem alege sa vorbim deschis? Ai o problema cu o persoana? Du te si spune i in fata! Spune i ce te deranjeaza si cred ca va fi mult mai ok! De ce sa ne amaram sufletul si sa nutrim sentimente negative pentru cei din jurul nostru cand putem rezolva totul pe cale amiabila? Orice problema are cel putin o solutie.. Si trebuie sa fim prea incuiati sa nu ne dam seama de acest atu...
Haideti sa schimbam ceva! Sa fim mai buni!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)