Ancorati in trecut...

   Mi se pare ciudat ca unele persoane isi continua viata, dar sufletele lor raman ancorate in trecut. Eu consider ca viata e prea scurta pentru a face tot ce ne dorim, dar sa mai ramanem si o perioada cu sufletul alaturi de ceea ce ne-a marcat, placut sau neplacut, e sfidare fata de timpul ce ne preseaza... cel putin asta gandesc eu... cineva mi-a spus o data ca daca imi doresc ceva cu adevarat nu voi obtine stand in casa si visand la ce as putea sa fac, ci doar sa ma las condusa de impulsuri si de dorinte, luptand pentru a avea in viata mea numai lucruri ce-mi aduc zambetul pe buze...
    Am facut si eu greseala de a stagna si de a refuza sa ies dintr-o stare de melancolie sau nostalgie... dar suferinta nu aduce la nimic bun... si chiar de esti suparat/a, zambeste... nu se stie niciodata ce lucru minunat se iveste in viata ta, ceva care nu ti-ar fi trecut prin cap niciodata....
    E frumos sa ai sentimente fata de o persoana... dar cum e atunci cand visul nu se implineste? dai vina pe cei din jurul tau sau pe viata "de rahat" pe care o ai... nu te gandesti nici o clipa ca singurul/singura vinovat/a esti chiat tu pentru ca nu ai dat tot ce ai mai bun pentru a obtine ceea ce iti doreai... 
     Cat despre visele cu adevarat importante in viata unei persoane nu se pot indeplini in 3 minute si nici daca lasi acea dorinta doar la stadiul de vis... pot dura ani pentru a obtine ce iti doresti, totul e sa ai vointa si sa nu te lasi niciodata infrant de dezamagiri pentru ca orice suparare sau orice lucru rau din viata unei persoane e de fapt "un cadou mascat" si cu siguranta ceva frumos ti se va intampla dupa ce ai primit acea dezamagire...
     Eu cred ca iubirea aduce cele mai multe dezamagiri in viata unei persoane... multi nu inteleg ca acest sentiment e complex... stim cu totii ca sexul candva era un subiect tabu, dar acum a devenit un subiect de discutie frecvent in randul adolescentilor si nu numai....iar subiectul tabu in zilele noastre este iubirea...
     Cum spuneam mai sus, un vis poate deveni realitate doar prin ambitie, vointa si rabdare, iar cel ce ajunge sa treaca peste toate obstacolele se poate simti cu adevarat implinit si fericit... dar asta nu e asa usor pentru ca incercarile vietii sunt pentru a demoraliza si pentru a ne face sa renuntam la vise si sa ramanem in viata monotona pe care multi o aleg pentru ca le este frica de dezamagiri....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)