Otro dia que va...

   Fac si spun tot ce-mi trece prin cap, dar nu stiu daca e prea bine... oricum, cu speranta ca e bine ce fac, merg inainte si tin capul sus cum l-am tinut mereu... 
   Sunt confuza, nu stiu ce vreau, dar cel mai rau este ca nu stiu ce vor cei din jurul meu. Majoritatea persoanelor sunt constiente ca nu te poti increde in nimeni pentru ca atunci cand esti in al noulea cer vine o presupusa "prietena" sau un presupus "prieten" si te trage langa ea/el pe pamant sau, mai rau, te arunca intr-o prapastie... e destul de complicat si obositor sa asculti tot ce spun cei din jurul tau si seara cand te pui in pat incepi sa analizezi fiecare cuvant ce ti-a fost adresat, orice zambet, pentru a trece dincolo de aparente... E cam greu sa treci dincolo de mastile purtate de oameni pentru ca orice cuvant si orice miscare facuta de cineva, in mintea ta va avea mai mult de doua intelesuri, iar de obicei se intampla sa fie doua extreme de genul : ori e alba ori e neagra... daca te mai gandesti si la alte nuante poti spune ca in scurt timp vei ajunge la cel mai apropiat spital de nebuni :)) ...
   De aceea eu mi-am "triat" "prietenii" ... si am constatat ceva ce era mai mult decat evident :))  din N "prieteni" au ramas maxim 5 :D ... dar nu-mi pare rau... pentru ce sa-mi petrec timpul cu persoane invidioase, antipatice, gretoase sau cu figuri???
   Mi-am ales prietenii in care imi pot pune cu adevarat toata baza si cae stiu ca vor fi la locul potrivit in momentul potrivit... iar daca ma vor dezamagi nu-mi pasa... oricum ma astept la asta :)) pentru ca nu mai cred de mult in "prietene/prieteni"... 
   Am constatat ca atunci cand caut un raspuns cei din jurul meu se pierd, iar singura persoana care este capabila sa raspunda, mai devreme sau mai tarziu, sunt chiar eu...
   Prietenia si iubirea sunt cele mai complicate capitole existente in viata unui om si mai ales in viata unei persoane in zodia PESTI :)) .... as sta o viata inchisa intr-o camera sa scriu depre aceste doua lucruri, dar mi-e teama ca atunci cand voi termina voi constata ca vor exista alte principii si alti oameni cu alte mentalitati....si cel mai tare mi-e teama de faptul ca eu voi avea alte idei, iar timpul deja scurs nu mai am cum sa-l recuperez pentru a incepe o alta poveste :P ...
   Cam atat pentru azi :P... Noapte buna!!! 8-> :X:X:X ...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)