E plina lumea de ciudati :-J

   Adolescentele au o scuza cand fac anumite lucruri ciudate, dar o femeie in toata firea sa faca anumite lucruri deplasate da dovada de o lipsa totala de maniere si de delicatete... "pustoaicele" au dreptul sa greseasca pentru ca sunt la stadiul de invatare si de formare a personalitatii si a caracterului... azi am vazut o scena penibila din punctul meu de vedere... ca femeie in toata firea sa-ti etalezi talentele intr-un stil atat de vulgar mi se pare destul de neplacut... poate asta e doar parerea mea, dar o sustin in totalitate... 
    Trecand peste faza neplacuta care mi-a picat ca o caramida in cap, astazi am constatat ca eu nu-mi mai folosesc deloc imaginatia si creativitatea de care dispun datorita zodiei (cel putin asa vreau eu sa cred) pentru a-mi atinge scopurile... am uitat sa ma dau bine pe langa oameni si sa joc teatru ca sa imi ating telurile... sunt prea sinccera si asta nu e bine... si cand zic asta ma refer la absolut tot din jurul meu... acasa, la scoala, la dansuri, in cercul meu de prieteni... dar e bine ca am realizat pentru a face modificari in comportamentul meu si pentru a reusi sa adopt din nou acea atitudine copilaroasa si vicleana :X:X:X ...
    Oricum ideea e ca am avut o zi destul de ok, desi se putea si mai bine prefer sa cred ca putea sa fie si mai aiurea... 
    Desi ma simt aiurea pentru ca nu am si nu am avut niciodata o viata normala si nu am fost copilul ideal pe nici un plan vreau sa schimb ceva in viata mea... vreau sa sterg ideea ca sunt asa nebuna pentru ca nu am avut un tata care sa ma tina sub control si vreau sa uit tot ce a fost urat in viata mea... vreau sa rad din nou din suflet si sa pretuiesc fiecare moment... nu e bine sa te legi de nimicurile ce te demoralizeaza, ci de lucrurile care te fac cu adevarat sa vibrezi, chiar daca sunt atat de mici si de greu de obtinut incat unii nici nu sunt capabili sa le vada... 
    Cam atat si pentru azi... ma asteapta un weekend destul de incarcat :)) ma duc sa ma vopsesc :> apropo de schimbarile din viata unei persoane... :X va las in compania unei melodii care ma inspira intr-un fel sau altul :P :)) :X ... >:D<

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare!

Inceput de saptamana :x

Sa ne amintim.. (part. 1)